torsdag 6 maj 2010

Bara för sakens skull

Jag har fått erbjudandet att nästa vecka få följa med ner till Göteborg, hänga lite på Liseberg och så en sväng till Ullared. Jag överväger faktiskt detta stark av flera anledningar, en är att på lång sikt skulle jag vinna lite på att köpa tråkiga saker på Ullared, den andra är att skulle vara grymt skönt att komma iväg någonstans, för det tredje så är det den enda helgen på nästan två månader som jag inte behöver tänka så mycket på skolarbete och därför skulle kunna åka iväg och sist men inte minst så är jag fan värd det. Om jag får säga det själv då. Så därför tycker jag att varende en som läser det här ska skriva hur mycket jag borde jag åka (om skolan går som jag vill nu i veckan).

Jag tror jag vill åka iaf, ni kan ju skriva pepp-kommentarer ändå. Bara för saken och nöjets skull menar jag. Jag räknar med er.

2 kommentarer:

Susanna sa...

pepp pepp pepp! det här kirrar vi iida, klart du ska åka på en tripp :D förstår att det skulle behövas ;)

Frida :D sa...

GÖRT! och handla lite åt mig samtidigt ;)