söndag 16 maj 2010

I'm Back

Igår kom jag hem efter att ha varit lite längre ner i landet, har nämligen varit i Trollhättan, på Liseberg och Ullared! Var där torsdag till lördag och det har varit helkul! Har fått åka karusell, umgås och köpt kläder. Mer kan man väl inte begära från en minisemester! :) Blev dåligt med bilder i helgen trots att kameran var med (förlåt mamma!), man kan bjuda på några iaf;


Fia skulle vicka på rumpan men ser ut som om hon just bryter ryggen ;P


På bilden ovan så sitter jag och fia i en karusell och det var förjävla fint väder. Därav min fula min.




Några av oss åkte radiobilar, men inte jag inte. Jag får whiplashskador och så når jag inte ner till pedalerna ordentligt samtidigt som jag ska hålla i ratten, får helt enkelt sitta som en kråka.



Jag och Emil i Uppsvinget. En av världens bästa karuseller, enligt mig.

Inga kommentarer: