söndag 9 maj 2010

Studentlivet

Idag hamnade jag på en oplanerad sväng på stan med min moster. Jag fann en studentklänning, en examensklänning, en födelsedagsfest klänning och slutligen en vardagsklänning. Men nu tar jag varken studenten eller examen, jag fyller heller inte år än på ett tag och en vardagsklänning kände jag att min plånbok inte ville lägga pengar på såhär några dagar innan min eventuella trollhättan/Liseberg/Ullareds helg.

Det är fantastiskt roligt att vara student ska ni veta!
Jag lever på rysk kaviar och champang dagligen. Ibland för att "hotta" till vardagslivet lite brukar jag ta min privatjet til Schweiz och köpa lite choklad. Bara sådär liksom.
Som sagt, studentlivet är riktigt roligt!

1 kommentar:

Susanna sa...

du glömde att skriva att du så klart åker limousine till plugget varje dag också! en guldpläderad med diamantfälgar dessutom. wow. viva la studentliv. själv dricker jag sur mjölk trots laktosintolerans (för dyrt att tänka på hälsan) och illegala bananer köpta på tradera. fan.