måndag 5 juli 2010

Senaste tiden...

Senaste tiden har främst bestått av att film, bowling och umgås med Fia och/eller Jimmy. Det har plötjs igenom en del filmer under de senaste dagarna och hela två timmar spenderas med blowling i lördags. Det var mig tusan jättekul! Varför bowlar man inte oftare? Det är ju ett helt fantastiskt tidsfördriv. Det har även badads lite grann ute hos fia i deras pool. Jag måste ju säga att det är förbannat trevligt med en pool. Jag skulle ju inte direkt gråta om det var så att vi hade en här på bakgården! Men men, istället tar jag mig ut till valskog där jag både får sällskap och badande.

Det här sista veckan innan jag börjar jobba också. Eller jag har jobb onsdag torsdag men det är två introdagar, sedan börjar jobbet på riktigt på måndag! Det skönt med ledighet men jobb innebär pengar, som inte kommer förens i slutet av augusti, men ändå! Pengar är alltid trevligt oavsett när det kommer! :)

Men nu ska jag städa tvättstugan sen försöka få tag på Fias lillasyster så jag kan åka och bada! Ciao.

Inga kommentarer: