onsdag 1 december 2010

Almanacka is your friend.

Jag har fruktansvärt mycket att göra. Planering av nollning, seminarium och fallet i skolan, föreläsningar, möten och andra saker jag måste medverka i. Almanackan är helt enkelt min bästa kompis just nu. Ibland är det riktigt kul att ha mycket att göra och ibland är man bara trött. Men även om jag blir trött på det så är det kul i längden! Jag ska exempelvis planera finsittningen (självklart med en till Rättspsykare och en kommitté) och man tycker ju att det inte borde ta så långt tid, men det är så mycket att tänka på och ordna. Toastmasters, spex, plats, mat, alkohol etc. Men när allt väl är klart, så kommer det kännas fruktansvärt bra och se vad vi lyckats åstadkomma! Sen när jag väl har en dag när jag är helt ledig, alltså inget planerat alls, så kraschlandar jag lite. Jag blir jättetrött och orkar göra absolut ingenting. Haha, och det är riktigt sköna dagar ;)

Men idag har jag alltså varit i skolan på ett extra långt seminarium med filmvisning och nu ska jag snart börja göra mig i ordning för Sobras Julfest! Ska bli kul, dock blir det nyktert i brist av tid och ork för att ta mig till bolaget, haha :) Och så rundar jag av det hela lite med Lill-babs - Så klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får trevligt:)inte helt fel med nyktert om inte annat så är man piggare dagen efter,,,haha