onsdag 29 december 2010

Die, die, die

Min hjärna vill inte slita sig från jullovet. Jag tror jag gör tentan svårare än vad den faktiskt är. Jag är så less på sociallagarna nu, den boken får nästan mina ögon att blöda när jag läser den. Okej, inte blöda kanske men dom klämmer nästan fram några tårar. Jag blir tokig! Jag överanalyserar och saker och ting och gör dem komplicerade, sån har jag alltid varit gällande allt. Det vore skönt att någon gång känna "okej, jag kan den här!" men så känner jag nästan aldrig. Och ja, jag vet. Jag hade inte gått på universitetet om jag hade kunnat allt redan, men va tusan, jag har läst om dessa lagar nu i fyra månader. Så jäkla svårt borde det inte vara. Men jag, jag ska göra det så förbannat svårt för mig själv. Jämt, jämt, jämt! Dö, tentajävel, dö.

Inga kommentarer: