tisdag 21 december 2010

Marieberg

Idag har jag varit ute på Marieberg med Moa. Det var trevligt! Mycket skönare att gå där när det är så kallt ute. Trodde nästan lungorna skulle förfrysa när jag gick ut till bussen, helt galet. Men på Marieberg blev några julklappar inhandlade, i alla fall dom två vi ska ha till julklappsleken. Så det är skönt! Nu är det bara några grejer kvar men det löser nog sig :) Jag köpte även en ansiktskräm från apoteket så nu kan jag äntligen sminka mig som folk igen, plus att jag köpte en bodyscrub! Så nu ska det skrubbas nästa gång jag duschar, den luktade även riktigt gott. Typ aprikos blandat med något. Så ja, råkade visst bli några julklappar till mig själv också. Haha ;)
Jag köpte också julklappspapper, så nu kan jag slå in paketen innan jag åker hem! Så det är precis det jag ska göra nu! :)

Inga kommentarer: