torsdag 6 januari 2011

Jag är jättekär.

Idag har jag städat, lagat mat och shoppat! Jag åkte först till stan en sväng och mötte upp Moa, vi gick till Monki och Gina. Fyndade världens finaste tröja in på Monki, är helt jättekär. Den är en svart ribbad tröja med lite militärkänsla, hur skön som helst! Inne på Gina hittade jag ett par jeans. Jeans har jag letade efter länge, och det här är första gången på flera flera år som jag äger ett par riktigt jeans känns det som. Dom var riktigt fina men inte lika mycket fynd som tröjan. Men vad gör det! Älskar båda två ändå, haha :)

När jag kom hem från stan, så städade jag. jag bestämde att jag inte fick äta fören jag städat klart. Men det var nog inte det bästa beslutet jag fattat. Tillslut var jag så hungrig att jag nästan gick dubbelvikt. Men städat blev det och tillslut lagade jag mat och jävlar det var gott! Så nu sitter jag i soffan och bara tittar. Ska spela lite wii ikväll hade jag tänkt och så ska jag sy lite. Ovanligt va?

Inga kommentarer: