måndag 31 januari 2011

Några av mina favoriter

Det gick ju inte att lägga upp bilder igår, men idag fungerade det! Därför får ni bilder på några av mina favoriter här i lägenheten, åtminstone på det som är lite av en favorit just nu. Egentligen är väl hela lägenheten min favorit men det var inte lika roligt att ta kort på, så jag bjuder på enbart bitar av det.

Min skål från Lagerhaus och godis jag köpte på marknad.
Goda som tusan och jag letat efter såna förut med inte hittat.

Polkagrisstänger som jag faktiskt fick på marknaden av Jimmy!
Blev glad i magen av dom men mest blev jag glad av att få träffa J(!) efter alldeles för långt tid.

Min flaska som är köpt på loppis.
Vet inte varför jag tycker om den så mycket, det är fin helt enkelt.

Min nya klänning som är köpt på Monki, heja rean!
Funderar på att ha den på finsittningen, måste bara sy upp den och köpa ett brett brunt bälte!

Mina sjalar, också många av dom köpta på loppis.

Min finfina kandelaber! Som jag dock inte fått använda ordentligt än. och så är den lite sne och riktigt fin!
 




1 kommentar:

Anonym sa...

Dom där runda godiset vill ja smaka på:)köpt dom på marknad ?man såg inte så mycke av din lilla lya,men ändå roliga foton:)gillar också din lilla flaska!okej då är det bara att plocka fram sy maskinen,tur att jag slipper hjälpa dig du vet, jag o sy ,dålig kombination...puss