lördag 29 januari 2011

S-fest

Idag är det S-fest. Vilket innebär att man ska klä ut sig som något som börjar på S. Och jag har inte en aning vad jag ska klä ut mig till. Det finns så mycket som börjar på S men ingenting som direkt är lätt att klä ut sig till... Grejen är att jag ska ha ovve på mig och rättspsyks tröja så det måste vara någon som man kan sminka i ansiktet. Jag har funderat lite på Sweeney todd, men frågan är om någon skulle förstå det... så jag får helt enkelt se vad det blir!

Förövrigt så har en del hemska bilder tagits under nollning, och eftersom vissa inte har FINfilter på när dom lägger upp bilder så är det rena ångesten att logga in på FB dagen efter en fest. Vissa bilder gråter man ju nästan blod över. Men man får väl försöka ha en fruktansvärd självdistans och stå ut och hoppas att inte många ser bilderna (vilket inte är troligt). Men men, jag tänker låtsas att dom inte existerar! Men nu måste jag börja planera min S-utklädnad!

Inga kommentarer: