tisdag 4 januari 2011

Sy, sy sy!

Jag bakade scones. Det blev gott! Nyponsoppan hade jag också, fullträff på dagens middag/kvällsmat alltså. Men nu sitter jag och kollar på en dokumentär som går på fyran; drömmar om ett leende. Men jag tänkte dra fram mina sygrejer ochsy fast lite märken på ovven. Den kommer ju till användning nu nästa vecka, nollningen drar ju igång! Det kommer bli roligt, kallt, mycket, galet och värt varenda sekund. Jag längtar massor!

Så därför är det väl dags att fixa klart ovven, måste även börja sy på min klänning jag köpte på loppis förut. Så mycket ja vill så och så mycket jag vill lära mig sy. Måste ta tag i det där med att lära mig. Men jag börjar med att sy för hand på ovven. Vi börjar enkelt ;)

1 kommentar:

Sofia Holtfors sa...

Hej =)
Duktigt att sy du;) jag tänkte höra vad du gör fredag till lördag alternativt bara fredag om du har tid? jag ska lämna in uppsatsen senast tolv på fredag. sen om du har tid tänkte jag komma till örebro, o sen åka hem lördag vid lunch :) Hör av dig på nån av mina telefoner. Puss o kram Sofia