lördag 5 februari 2011

Värme. Nu. Tack.

Nu är nollningen snart slut, det är bara finsittningen kvar och den är nästa vecka! Så nu kommer det mesta fokuset övergå till plugg. Men det är heller inte kvar länge till våren (hoppas jag!). Jag är så fruktansvärt less på snö, kyla och blåst! Så nu ber jag om lite sol och värme tack!

Ikväll blev det lugnt och nyktert, skööönt. Struntade i att gå ut och hade en trevlig chips-ostbågar-och-snacka-skit-kväll med Amanda istället. Riktigt trevligt! Ska snart gå och lägga mig och läsa lite, för imorgon bitti kommer Mamma och Pappa hit. Vi ska på tv-jakt. Jag håller tummarna att vi hittar något. Jag hoppas även att vi kanske kan hitta något mer kul också, som en hylla! Jag vill få bort sakerna från mitt golv nu. Så mina böcker kan sluta samla damm på golvet och göra det i en hylla istället :)

Inga kommentarer: