torsdag 3 mars 2011

JÄ-partyt!

Igår var JÄ-partyt. Vilket är en fest med temat 80-tal! Det var väldigt kul och min plan om att vara nykter gick inte riktigt vägen utan det hela slutade med ordentlig fyllehicka vid hemgången. Jag klädde upp mig lite i det jag hade hemma för kvällens tema. Men kläder i konstiga mönster, extremt färglada tights och svettband är inget jag har liggandes hemma, så jag kastade bara på mig min bredaxlade kavaj och en ljusrosa klänning jag hittade i lådan. Sminket däremot var roligare att göra, tyvärr har jag ingen blå mascara så det fick bli svart men annars var det rosa och blått nästan heeela vägen, använde lite grönt också. hade dock inget rosa läppstift. Men var riktigt roligt att göra ändå! Håret var inte fullt lika roligt eftersom det är så kort och går inte att göra mycket med så. Men här har ni några få bilder på sminket i alla fall:




1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har du lyckats med ögonbrynen sådär fint,,jätte bra smink typiskt 80tal med rosa o blått:)Ma