torsdag 24 mars 2011

Ledig tid

Jag har helt ledigt fram till på måndag. B-uppsatsen är klar sen i tisdags och nästa kurs börjar inte förens på måndag, det innebär att jag har längre ledighet nu än vad jag egentligen hade vid jul. Trevligt - absolut, men vart ska jag göra av all tid? Jag har redan hunnit fixa småsaker som jag inte hunnit göra förut. Men nu då? Det känns konstig att ha all denna tid och inte veta vad jag ska göra av den. Som i morse ställde jag klockan, av bara vanan, helt i onödan. Jag behövde inte komma upp någon viss tid! Men ändå ringer det vid nio. Men kanske lika bra det, fast det hade också varit skönt att sova. Men med all denna tid så måste jag nog planera lite, så idag ska jag åka till skolan och hämta min cykel och sen ska jag städa min lägenhet. Kan behövas. Imorgon ska jag nog bege mig till stan och fixa med Lindas födelsedagspresent, jag hoppas det blir bra! Så nu vet jag åtminstone lite vad jag ska göra med min lediga tid, även om jag nästa vecka säkert kommer sakna sån här ledig tid. Haha :)

Inga kommentarer: