måndag 16 maj 2011

Mitt nya hår

Jag ville bara upplysa om att jag är ljushårig igen. Det blev grymt, jag gillar't! Nu gäller det bara att få bort alla gula toner, vilket jag jobbar på med min vän silverschampo. Jag vill ju ha det åt det vita/gråare hållet (och säger man det sådär så låter det jättefult, haha!). Men ja, jag är himla nöjd och mamma gjorde världens bästa jobb! Efter två vänder avfärgning, tre blekningar och en toning skulle man kunna tro att allt mitt hår skulle falla av, men nej! Fantastiskt. Känns inte så slitet heller som man skulle kunna tro. Yey! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad bra det blev,från ditt röda hår till så blond/gråvita färgen,men lite silver shampo så blir ännu bättre:)eller så får vi tona i lite mer ice.)ska ta ett snack med fösäljaren på schwarzkopf:)

Sofia Holtfors sa...

Det där blev ju skitsnyggt:) Nice!;)

Puss o kram Sofia