onsdag 2 november 2011

Senaste tiden i (halvtaskiga) bilder.

Jag har gjort en del senaste tiden, men dom senaste dagarna har jag mest tentapluggat. Vilket har varit himla tråkigt. Imorgon har jag nämligen min första salstenta utan böcker, så vi ska ha allt i huvudet. Okej, inte riktigt allt men mycket. Svårigheten är att veta vad man ska plugga på när man har elvatusen böcker och massvis med olika perspektiv och teorier. Så det är lite chansning det här, livin' on the edge. Så imorgon äntrar vi tentasalen (aka bunkern), vi ska sitta där i sex timmar, 14.15-20-15. Efter det åker jag nog till Lounge och dricker vin, om jag orkar. Kanske för att glädjas över mina kunskaper, kanske för att supa bort mina sorger eller för att dricka för ovetskapen om hur det gick.

Men för att gå över till nåt roligare än tenta så tänkte jag bjuda på (massa) bilder på vad jag har gjort senaste tiden. Bilderna är från telefon så kvalitén på alla är inte den bästa. Men håll till godo!



Jag har sminkat mig med färgerna rött och svart.
Varit i London.
Shoppat i London, massor!
Ätit goda vitchoklad knappar, kinderägg och tictac (eller vad dom heter..).
Läst roliga budskap på toalettväggar.
Använt mitt nya fina och helt fantastiska läppstift jag köpt London,  från M.A.C.

Haft mysbelysning hemma i min ensamhet. Ganska så trevligt faktiskt.
Varit på kräftskiva.
Varit hemma i Kungsör...
...tillsammans med Amanda. Himla fint.

Köpt likadana skor som pappa. Fast ganska många storlekar mindre förstås.

Fikat på stan och druckit apgod chailatte.

Promenerat bland höstlöv.
Köpt en ny ram/tavla. Med kaniner på!

Varit på stan och läst fina budskap längs vägen dit.
Skrattat åt det här.
Varit på en fest dit det kom en häst...


Som jag visst slickade lite på.

Inga kommentarer: