onsdag 21 april 2010

Fröken Svår

Ännu en ny blogg. Men jag gillar den här bättre, gillar sättet man kan göra bloggen. Mycker roligare än den gamla gråa! Så därför bestämde jag mig för detta byte av bloggplattform eller vad det nu kallas och sen är det ju alltid lite kul att börja om helt, och försöka göra något nytt av det!

Jag tänker också lägga till ett Tack här, till Susanna. Det var hon som fixade min header, det är en riktig fröjd för ögat, och nu får vi alla (= mig själv och mina miljontals läsare) en daglig dos av snyggingen Marilyn Monroe!

Avslutningsvis, välkommen till ännu en av mina bloggar ;)

1 kommentar:

Susanna sa...

hehe, vad söt du är! lite reklam i ett hörn ;) hade du ju inte behövt!
hade du ps? säg bara till så kan jag visa hur man enkelt gör en header, inga konstigheter alls. om du skulle tröttna.. kan ju vara roligt att byta lite ibland, speciellt nu när du kan om du vill ;) hehe. blogspot fo sho.