måndag 24 maj 2010

Scarpbooking

Jag vill pyssla. Jag vill lära mig pyssla. Sy, sticka, rita... ja fan som helst. Så därför jag har börjar funderat på scrapbooking. Det ser roligt ut. Jag kan inte rita och jag vet heller inte om jag kan vara särskilt kreativ. Jag vet heller inte exakt hur man scrapbookar. Så egentligen har jag väl varken kreativiteten eller kunskapen för det. Men jag ska nog börja med det ändå. Det ska inte vara något data gjort skit, utan det ska vara gjort för hand. Det ska klippas, klistras, ritas och skrivas old-school. Det var som sagt pyssla jag ville. Om jag någonsins skulle lyckas få ihop ett fantasilöst och tråkigt scrapbooking-album (eller vad det nu kallas) så behöver ju faktiskt ingen få se det, för det är ju ändå mitt. Men jag vet ändå en sak om det, även om det är tråkigt och fult så är det fyllt med mina minnen.

(Men om det finns någon med en överbliven symaskin så får ni gärna skänka den till mig. Eller om någon har kunskapen om hur man stickar, så får ni gärna dela med er av det.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gört! det finns en affär som jag går förbi VARJE dag till jobbet som har typ bara sånt, scrap bookinggrejer, skiiitfina!! verkar jättekul ju:) Kom hit och köp jag guidar dig till affären:D:D:D:D PUSSS!!/the L from the FO