lördag 22 maj 2010

Vin, kubb och parhhäng ♥

Idag tänker jag strunta i hemtentan. Inte tänka på den alls. Jag ska istället börja städa min lägenhet, och börja organisera min garderob. Jag ska hämta (om jag vågar) en kartong från vinden och stuva de kläder jag inte använder. Så det åtminstone inte behöver se ut som att min garderob och byrå spyr ut kläder som sen hamnar lite överallt. Sedan efter att jag städat och påbörjat mitt garderobsorganiserande och fått någorlunda ordning på det så ska jag iväg. För ikväl blir det vin, kubb och lite parkhäng, om jag förstått det hela rätt.

Så idag struntar jag i tentan. Jag må var plugghäst men jag har lagt ner cirkus 50 timmar på den. Så en dag ledigt sladar ju inte. Kubb, vin och park lockar mer! Men först; Städa undan mitt tentastök!

1 kommentar:

mamma sa...

hello ,ja lite paus från tentan behöver du nog,:)skönt att den inte ska lämnas in för än på måndag!hoppas ni får kul ikväll!!puss