måndag 7 juni 2010

Som att vinka åt en blind eller skirka åt en döv.

Jag sitter hemma i Kungariket nu. Har inte direkt gjort sådär jättemycket under tiden här. Spelat lite golf som gick bättre än förra gången men två jävla hål sumpade en grym runda. Roligt. Jag har även umgåts med Maria och Björn endel, vi grillade hemma hos Marias föräldrar igår och jag åt halloumi för första gången, det var salt, gott och gnisslande. Så nu är jag en erfarenhet rikare. Jag har städat bilen också.

Snart åker jag ändå tillbaka till Öret, på onsdag närmare bestämt. Då blir det 1.5 dagars städande eftersom jag får besök på torsdagen. Alltså, hela onsdagen och halva torsdagen. Det känns konstigt det här med så lång ledighet. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av tiden, hur jag ska planera den. Alla fina människor jag umgåts med under en hel termin har återvänt hem. Mycket av min termin har varit fylld av många människor jag umgåts med, men nu känns det på nåt vis att jag plötsligt står ensam kvar. Alla finns ju självklart kvar, på ett eller annat sätt, men jag känner mig ändå ensam på något konstigt sätt. Men men, får helt enkelt se till att styra min tid på ett bra sätt och ha en sjujävla sommar!

(synd bara att människor kan invadera ens hjärna så mycket)

Inga kommentarer: