onsdag 9 juni 2010

Moooot Öret!

Idag ska jag som sagt tillbaka till Öret. Fina Örebro. Jag tycker om Örebro, det är sådär sommar mysigt! Jag bor ju nästan på stadsparken så det är ju jättemysigt, kanske ska ut och gå ikväll om jag hinner. Jag ska ju hem och jättestäda. Dammsuga, torka golv, damma, tvätta, stryka, putsa och ja... städa. Men ack vad fint det kommer vara när det är klart! Woho. Klockan 14.20 går mitt tåg, jag är lite fundersam över hur mycket grejer jag egentligen har att släpa på men det visar väl sig.

Igår åt jag förövrigt glass. Magnum Strawberry eller vad den heter. Den är i alla fall guds gåva till mänskligheten. Så. Sjukt God. Jag skejtade lite också, ja ni vet - det gamla vanliga. Haha, eller föresten, nej. Inte det gamla vanliga. Jag höll på att slå ihjäl mig en gång, men jag lyckades faktiskt åka ner för en backe utan att ramla (dock en väldigt liiiten backe). Det måste ändå ge mig minst 10 häftighetspoäng. Minst. Men ja, nu ska jag bara pila mig i naveln en stund innan jag ska packa! Woop woop!

Inga kommentarer: