torsdag 10 juni 2010

Två saker

Det är två saker jag vill ta upp idag:

1. Idag var jag och gick på stan för mig själv, vilket förövrigt inte alls är roligt. Men i alla fall, jag var in en sväng på Lindex för att kolla utbudet på underkläder och vet ni vad jag springer på? Jo, det ska jag berätta för er! Nämligen bikinisar ända upp till DD-kupa (eller kanske bara var D...), men ändå! Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Men bara nästan. Jag är iofs inte i behov av en bikini nu men det är bra att veta för framtida köp.

2. När jag kom hem från tan och skulle låsa mina cykel så började två av mina grannar prata med mig, och jag satte mig med dem en stund. Eller rättare sagt i säkert en timme... Mycket trevligt måste jag säga. Men ja, jag berättade att det finns en fotölj jag vill ha från vinden, det står såklart inte i något förråd och jag kunde därför heller inte fråga någon om jag kunde få köpa den. Men dom sa i alla fall att jag kunde ta den eftersom annars om det är någons ska den stå i ett förråd (mycket möbler som finns där uppe är nämligen saker som folk som bott här förut har lämnat kvar). Woop woop! Så, så fort jag får bärhjäp jag ska rusa upp på vinden och hämta den! Hoppas det finns kvar nu bara! :)


Sommar, sommar, sommarkänsla.

1 kommentar:

Susanna sa...

hör av dig om du behöver sällskap på stan någon gång ;)