torsdag 3 juni 2010

Sommardrömmar

Nu är terminen slut. Jätteslut. Eller ja, vi ska ju få veta hur den senaste tentan har gått men annars är det förhoppningsvis klart. Kompletteringen är gjord, opponeringen är gjort och ja, nu ska jag glassa. Jag ska ha lov fram till 12 juli då jag börjar jobba. Detta ska jag försöka hinna med på sommarlovet:
  • Glassa
  • Umgås
  • Åka till Norrköping och hälsa på syster
  • Göra ingenting
  • Åka till Stockholm och säga hej till vänner där
  • Förhoppningsvis åka till Riga (eller någonstans) med syster, tors-sön i augisti.

Jag vill egentligen åka till Finland också, men vet inte när jag skulle kunna det. Pappa och mamma åker ju dit när jag jobbar (tyvärr!). Jag vill också dit. Jag vill så-jävla-jättegärna dit. Till Yyteri. Gå på stranden, köpa godis i sån där strut, hälsa på farmor, köpa pätkis, vara i stugan, åka in till Pori och gå på stan. Allt det där som hör vårt sommarstugande till! Men ja, jag kanske bara får drömma om det. Men det ska jag inte buttra över nu, så jag avslutar detta inlägg med HEJ SOMMARLOV!

Inga kommentarer: