söndag 27 juni 2010

Summering

Jag fyller år om tre dagar, närmare bestämt på onsdag. Det innebär att jag idag ska ha fika, tårta och paj it is. Men innan det ska gräset klippas, idag tydligen. Imorgon skulle inte alls gå bra, nej nej. Så idag ska det göras.

Annars då? Jo, midsommar var ju nyss. Det var roligt. Jag var på det genuinaste midsommarfirandet ever. Det var långbord, liveband och kransar. Det var som att få "svenskheten" kastad i ansiktet. Men det var väldans trevligt. Jag shottade hotshots med Åsa, fias mamma. Jag åt grillat med potatisgratäng. Efter det begav vi oss mot Kungsör för att hämta upp Jimmy för att sedan vända mot Köping för umgås med Maria & Björn med vänner. Det var också trevligt. Satt och prata och sen ut i mörkret för att spela kubb. Killarna vann, dock med hjälp av konstiga regler. Sedan var vi hemma typ halv två och somnade vid halv sju efter typ tre filmer, varav en skräckfilm som jag fick kolla själv! Men ja, jag hade en jättebra midsommar i alla fall :)

Nu lyssnar jag på låten nedan och om cirka tio minuter ska jag ta tag i det där jäkla gräsklippandet!


Inga kommentarer: