lördag 17 juli 2010

96 poäng

Igår gjordes det ingenting till väldigt mycket. Jag jobbade 7.30-12.30 och körde sedan mamma till tåget. För att sedan komma hem och ha lite småtråkigt, så jag roade mig med mitt (älskade älskade) smink. Efter det, när jag sminkat mig så att det ser ut som att jag ska ut på värsta röjar-natten, så åker jag för att plocka upp J & co som skulle bowla, och efter mycket om och men kom vi iväg. Jag lämnade J och dom vid bowlingen och åkte själv och kollade in B & Ms nya plejs som förövrigt är hur fint som hellst(!!) och sedan åkte vi och bowla så länge att det gjorde ont i kast armen. Sedan efter det bar det tillbaka hem till B & M där det vi grillade som aldrig förr. Det var massvis med kilo kött, tusentals kroketter och litervis med potatissallad. Eller ja, åtminstone nästan. Mycket var det i alla fall. Och kvällens grand finale blev Marängsviss med jordgubbar! Mycket mer kan man inte begära i matväg!

Jag ska avsluta detta ganska så meningslösa och ja, tråkiga inlägg med att förtälja att jag fick min högsta poäng ever i bowling igår, nämligen hela 96 poäng! Galet. Helt galet I tell you.

Inga kommentarer: