fredag 16 juli 2010

Grill och M&B:s nya plejs

Jag jobbar, jobbar och jobbar lite till. Men imorgon är jag ledig, tacka gudarna för det för på söndag börjar mitt åtta dagar långt arbetande i rad för att sedan ha ledigt en dag och sedan jobba i fem dagar till! Känns väl lite sisodär, men ja, som det brukar sägas; man ska väl inte klaga. Jag har trots allt ett jobb denna sommar plus att jag hunnit/hinner vara ledig. Jag får även tid till att åka till Finland. Vilket är det bästa av allt. Typ.

Men eftersom jag är ledig imorgon så ska jag ikväll iväg till Maria & Björn. Då blir det grilla och kolla in deras nya plejs. Kanske får med mig ett stycke Jimmy dit också. Det kan också eventuellt hända att det även ska bowlas lite grann. Det visar sig! Men nu ska jag ta tag i mitt liv och fica mina naglar, woop woop!

Inga kommentarer: