onsdag 22 september 2010

48 timmars dygn.

Det är stressigt det här med att ha mycket att göra. Och i kombination med för lite sömn gör att jag blir en gäspande, lättirriterad och känslig zombie. Men det här har väl också ett slut, tråkigt bara att programansvarige tror att vi studenter har 48 timmar på vårat dygn och inte 24 som alla andra. Så, därför ser min dag fullspäckad ut. Jag har plugg att göra, måste upp en sväng på stan och köpa strumpbyxor & ovve-tyg, försöka hinna på en visning och så avslutar kvällen med lite finsittning. Det vore fruktansvärt fint om dygnet ibland faktiskt hade 48 timmar, åtminstone någon dygn i veckan sådär. Men ja, timmarna blir ju faktiskt inte fler av att jag sitter här, så nu ska jag snart bege mig mot stan. Väntar bara på att Moa ska komma hit! Över och ut.

Inga kommentarer: