söndag 19 september 2010

Update

Har svårt att sova nu förtiden vilken innebär att jag dom senaste dagarna varit vaknat ocg stigit upp sju alternativt åtta. Vilket gör att jag får fler timmar per dag och har mer tid att nyttja men som samtidigt gör att jag gör runt och gäspar titt som tätt. Men idag har jag i alla fall hunnit baka en kladdkaka, städa, duschat, tvättat sminkpenslar, röstat (heja rödgröna!), se ett ciminal minds avsnitt. Så nu ska jag klämma in ett par timmars pluggande och sen börja fixa dagens mat som kommer blir storslaget, nämligen tacotårta som inte går att misslyckas med och som är to die for. Men ja, det var väl det jag ville berätta eftersom jag vet att ni är fruktansvärt intresserade över vad jag har gjort idag. Nu ska jag ta tag seminarieuppgift 2. Woho.


Jag och Dennis på Hoffmaestro. Vi skulle göra nåt dom gjort på tv.
Nämligen slå tillbaka beatet, tror jag det var.

Inga kommentarer: