lördag 18 september 2010

Jag är inte bitter för det.

Jag är inte fullt så lika bitter längre, lite bitter ja, men inte riktigt lika bitter som jag var när jag skrev det senaste inlägget. Det kommer förhoppningsvis ordna sig, och när det väl gör det så kommer det bli till det bättre. Men det vi kan dra lärdom av nu är att ja, inte lite på någon. Alltså, någon som inte ingår i kategorin familj. Jag har då blivit av med min lägenhet och än en gång ska mitt liv packas ihop i lådor. Det svåra är bara att veta vad jag kan börja packa, jag vet ju inte ens exakt när jag flyttar, inom några månader iaf. Men jag vill ju heller inte leva bland massa kartonger i månader. Men jag måste nog börja med packandet lite smått, woho på det.

Idag har jag förövrigt varit uppe sen klockan halv åtta, på en LÖRDAG! bara för att jag inte kunde sova. Så jag startade morgonen med den lilla frukosten jag hade nämligen: ett ägg och lite keso. Sen kom mamma och vi var till Marieberg en sväng och så handlade vi. Yey. Så ska väl lägga till ett tack mamma för maten! :)

Nu; Häng med Frida.

Inga kommentarer: