lördag 9 oktober 2010

Det finns alltid ursäkter för att festa

När jag skrev att jag har lyckats lägga mig innan klockan 23 så lyckades jag nog jinxa hela grejen. Dom senaste dagarna har jag haft svårt att somna igen! Härliga tider. Men men, någon gång ska jag väl helt få ordning på det här med sömnen. Nu har jag åtminstone vaknat för den här lördagen och det finns några planer. Nu under dagen ska jag väl städa här hemma och packa lite till. Jag undrar lite vart allt damm kommer ifrån? Så fort man börjar flytta på saker så är det som att dammet multiplicerar sig 4 gånger mängden. Så jag måste försöka hinna dammsuga också, jag riskerar ju att ge människor astmaattacker när det är såhär! Sedan ikväll bär det av mot Bea. Där det är"sambo-fest" som hon så fint beskrev, hon och en kompis har nämligen flyttat ihop. Det finns alltid anledningar att festa, haha!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och kolla ett criminal minds avsnitt och sen börja städa!

Inga kommentarer: