torsdag 7 oktober 2010

Godnatt.

Klockan är strax 23.00 och jag ska gå och lägga mig. Eller jag ska rättare sagt gå och lägga mig i sängen och lösa lite korsord (pensionär som jag är), sedan ska jag sova. Hur fantastiskt är inte det!? Dom senaste dagarna har jag faktiskt lagt mig innan klockan elva och löst korsord. cred, cred, cred! Och ja, jag köper korsordstidingar. Haha, mina vuxenpoäng bara stiger och stiger. Nu måste jag bara lära mig dricka kaffe på heltid och börja köpa mazariner ohälsosamt ofta. Jag får nog börja träna på det imorgon för nu ska jag lägga mig. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj inte visste jag att du var korsordlösare,lös melodikrysset på lör mornar, det gör vi varje lördags, eller rättare sagt Heikki gör det. Är det bestämt när du flyttar förresten? Inflyttningsfika igen , ja tack =)