torsdag 21 oktober 2010

Jag lever!

Jag lever! Har haft mycket att göra och tänka på bara och så har jag blivit trött på det mesta. Men nu snart, alltså imorgon, flyttar jag! Vilken är ungefär en av det två enda positiva/roliga sakerna som händer/hänt denna månad. Eller ja, två riktigt roliga sakerna som hänt på vad som känns som en evighet. Imorgon får jag alltså nycklarna till min nya lägenhet, vilket är helt bananas. Och jag har cirkus halva lägenheten kvar att packa, woho. Men det kommer nog gå snabbt, Moa skulle väl eventuellt komma hit och heja på mig med hejaramsor.

Det andra roliga som hänt denna månad var SJÖSLAGET! Min första ovve-resa som innebar en bussresa till Stockholm och en sväng till Åbo, en kryssning alltså. En kryssning med (för vissa) över 24 timmars fest. Det var fruktansvärt roligt och jag ska lätt åka nästa år igen! Så om jag ska behöva tvinga Moa med mig, haha :) Men nu har jag inte tid att sitta här mer, utan ska göra det sista på dagens plugg och sen ska jag ta tag i packandet!

Inga kommentarer: