onsdag 27 oktober 2010

Jag väntar.

Mitt huvud är fullt av tankar och funderingar. Fortfarande ja. Jag funderar på seriösa saker, som att polisen i Sverige har alldeles för kort utbildning och frågor om ansvar gör att jag grubblar (ja, ja, ja. Jag vet det inte är mitt ansvar, men ändå, jag grubblar). Men även ytliga saker, så som ska jag behålla skorna jag köpt? 400 svenska kronor la jag på dom och skulle ha funktionen vinterskor. Dom är fina dom. Jag vet inte, jag vet ingenting. Mitt boende är fruktansvärt bra och jag älskar mina nya lägenhet, nu väntar (vill) jag bara på att andra saker ska bli bra.

Jag väntar på att min motvind ska vända. Jag väntar på den tredje olyckan, så att det kan vara överstökat. Jag väntar på att det mesta ska på bli bra igen, inte allt, men det mesta.

2 kommentarer:

Susanna sa...

jag väntar på en inflyttningsferre!!!!! ;D

Anonym sa...

Angående skorna säger jag KÖR på. Är dom bra så är dom bra:) helt enkelt, och nu har du provat och vridit och funderat så kör på dom, fundera int mer på dom! Angående det dära andra så tror jag att sånt tar tid liksom, man behöver fundera och grubbla och älta en del. Inte nödvändigtvis något dåligt. Angående talet tre så var det tredje det senaste. Jag får i alla fall ihop det till tre. Sen så tror jag inte på att allt kommer i tre heller. Men det är ju bara jag. Och polisen ska vi inte ens tala om, så HIMLA konstigt, två små ynka år. pinsamt är vad det är. och så PUSS PUSS<3<3<3<3 och SPAGETTINI!!//Linda