måndag 1 november 2010

Långa dagar

Jag är tröttare än tröttast. Jättetrött alltså. Åkte till skolan idag vid halv nio och var hemma igen vid sex. En lång dag alltså, med projektredovisning, litelite tentaplugg och rättspsyksmöte. På det kan vi även lägga en enorm tentaångest. Men det finns ingen annat alternativ än att stå ut, men på torsdag klockan 20.15 ska jag självdö lite. Efter en tenta på 6 timmer så måste jag nog göra det. Så därför ser min kvällsplan ut som så att jag nu ska kolla lite Biggest loser och vila ögonen och sen ta tag i pluggandet. Nu är det bara tentaplugget jag behöver koncentrera mig på till på torsdag eftersom projektredovisningen var idag som sagt. Vilket förövrigt gick bra! Vi har klarat detta och seminarieuppgifterna utan problem, vilket ändå känns lite pepp.

Men men, nu är det väl dags att vila lite sen tentaplugg... wo...hoo..

Inga kommentarer: