lördag 20 november 2010

Loppisar och Wii

Hemma i Kungsör nu. Jag har hunnit fixa håret, ätit mammas mat, varit på loppis, umgåtts med Björn och Maria och lyssnat på mina föräldrars seriösa diskussioner om obetydliga saker. Haha, allt är som vanligt alltså! ;) Det enda måstet denna helg är ju pluggandet, och ja, jag skjuter nog på det tills imorgon, det är ju trots allt lördag idag!

Igår när jag var hos Björn och Maria så spelade vi föresten Wii, närmare bestämt Super Mario Bros! Och hur roligt var inte det?! Jag vill så fruktansvärt gärna ha det! Men då passar det ju väldans bra att pappa hade tänkt att köpa det till jul plus en till dosa till vårt wii. Grejt och fruktansvärt roligt. Så nu längtar jag ännu mer till jul, haha! :)

Loppisarna idag gick föresten inte som jag hoppats, det var verkligen noll på möbler. Blä. Ingenting som var fint, bra eller alls som jag ville ha det. Men jag hittade däremot en klänning för 40 kronor och en film för 30 kronor. Klänning måste sys om lite, för jag ser lite amish ut i den. En amish i blommig klänning. Har dock lite funderingar exakt hur man ska sy i den, men ja, det visar sig! Ska ju få låna Lindas symaskin nu, ye-he-he-eey! :)

Inga kommentarer: