lördag 18 december 2010

Det här med julklappar och julgodis

Jag åkte upp till stan idag för att handla julklappar men jag kom hem med en flaska vin och ett nagellack till mig själv. Jag är duktigt på det här med julklappar, speciellt när det handlar om att köpa till mig själv! Haha. Nej men det var så mycket folk på stan att det inte ens var rolig och gå runt och kolla. Så jag tänkte göra ett nytt försök på måndag då människor förhoppningsvis är på jobbet!

Godisbaket igår gick bra, dock blev inte min kola sådär jättebra, inte lika bra som Moas i alla fall. Den är god men inte riktigt så hård som jag tycker att det kan vara. Enligt receptet skulle det blir cirka 50 bitar men jag undrar då hur stora eller tjocka bitar det var tänkt för jag säkert 20-30 bitar mer. Så nu har jag en och en halv burk kola, så det är närmare en års förbrukning! Haha :)

Men jag ska börja börja göra mig i ordning för Moa och Bea ska komma hit ikväll så ska vi föra lite för att sen åk in till stan för utgång!

Inga kommentarer: