måndag 6 december 2010

Ensam sjukling

Jag överlevde seminariet idag, trots att min hals ville döda mig. Men efter det så kände jag att jag inte orkade mer, hals och kropp gjorde för ont. Så när jag jag väl kom hem så landade jag i soffan och har legat här sen dess. Lyckades till och med somna till i ett par timmer, hör och häpna. Så när jag vaknade var jag lite små hungrig och i brist på ork att laga mat gjorde jag bara några mackor. Det sämst att vara krasslig/sjuk när man bor själv! Man har ingen ork för att laga mat eller gå och handla så man blir utan, sen så får man ligga och kolla film själv utan att klaga. Man har ju ingen klaga sig för när man är ensam. Men som tur har jag pratat med både mamma och Linda idag, så lite har jag ändå fått gnälla ;) Men nu börjar snart biggest loser så jag ska gå och göra oboy innan det!

Inga kommentarer: