måndag 6 december 2010

Gamla vanor

Den här dagen har inte ens börjat och jag vill redan att den ska ta slut. Jag har sovit två timmar inatt och det är helt sant. Somnade vid fyra och var tvungen att stiga upp vid sex. Jag håller på att bli sjuk och jag har något fruktansvärt ont i halsen vilket gjorde att jag inte kunde sova. Som vanligt så har jag även feberkänslan och känner mig lite som en pensionär i kroppen, men själva febern i sig infinner sig inte. Vilket innebär att gamla vanor sitter i - har man inte feber så är man inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från skolan. Därför har jag nu totalt tryckt i mig en finrex och tre burana på cirka tre timmar, halsonten och känslan av feber ska dödas. Men nu ska jag starta denna morgon med att att läsa igenom min seminarium uppgift och sedan, vid ungefär åtta, börja bege mig mot skolan. Över och ut.

Inga kommentarer: