lördag 25 december 2010

Julafton

Julafton igår var fruktansvärt fin och mysig. Jag fick fina julklappar och förhoppningsvis gillades även julklapparna jag gav bort själv och de jag gav tillsammans med min syster. Julklappsleken var också i riktigt hetsig i vanlig ordning, men jag vann i alla fall tillbaka ljusen jag köpt. Haha, fina lila ljushållare som ser ut som blommor. Det diskuterades även igår om att jag ska fixa en ny telefon. En iPhone skulle ju sitta fint, men får se vad det blir och när det blir. Får vi helt enkelt se. Först på listan står att gå ut på tv-jakt i mellandags rean! Hoppas jag hittar någon billig och någon som passar. 

Idag bär det av till köping, för lite fest och utgång. Känns lite konstigt att gå ut här dock, ska bli kul, men känns ändå konstigt. Inte gå ut med dom "vanliga" människorna och så är det inte Örebro. Men som sagt, ska ändå bli kul! Ska precis hoppa in i duschen för att klockan fyra är det middag hos min moster, sweet! Sen så ska jag prova nya ansiktsmasken som jag fick av mamma och pappa igår :) Fredens liljor.




Inga kommentarer: