måndag 27 december 2010

Verkligheten

Imorgon, eller rättare sagt idag, så ramlar jag tillbaka rakt in i verkligheten. Imorgon får jag nämligen min tenta, och jag jublar inte över det. Men det går inte göra så mycket utan det är bara återvända till Örebro och börja. Men det har varit riktigt skönt att vara hemma ändå, träffa människor jag vanligtvis inte annars träffar och bara vara. Jag inte behövt tänka på skolan alls (även om funderingar kring tentan har dykt upp då och då). Men nu är det som sagt tillbaka till verkligheten som gäller och ha sönder julbubblan. Men under min tentavecka så ska jag inte bara hinna med att skriva en tenta, jag ska också umgås med finfina syster en dag och så ska jag iväg med finfina människor och fira nyår. Men det här fixar jag, det måste jag göra. Det är ju inte direkt valbart, det löser sig. En tenta ska lämnas in, sen om jag klararen är ju inte upp till mig att avgöra. Så, Hejdå julmyset. Hej Verkligheten!

Inga kommentarer: