söndag 12 december 2010

Julbord (och lite idol)

Julbordet var jättegott igår. Massvis med mat och massvis med efterrätter.  Jag åt så jag nästan sprack, men bara nästan! Idag bär det av tillbaka till Örebro också, funderar på att ta tåget som går vid fyra, då är jag inte hemma så jättesent, vilket är ganska skönt. Men jag ska strax äta mat med mamma och pappa.

Men till sist vill jag bara säga att det var rätt person som vann Idol. Jag har inte sett mycket av Idol men måste bara säga att det för en gångs skull så var det rätt person. Det enda är att Jay inte verkar vara en Idol person, fruktansvärt bra på att sjunga men inte en Idol människa. Men men, var bara det jag ville säga. Jay var rätt person (och så var vinnarlåten helt okej, faktiskt).

Jag. Hah.

Linda.

Jag och pappa säger... yo!


Där inne åt vi, precis där.

Inga kommentarer: