måndag 10 januari 2011

10 timmar.

Jag håller på att slockna i soffan. Jag kom hem för ett par timmar sen från skolan, där jag har spenderat hela 10 timmar idag. Har haft grupparbete, lite fadder utbildning och Rättspsyks möte. Så jag kände mig sådär lagom seg och fruktansvärt när jag kom hem. Så slängde i mig lite mat och började fixa med allt jag hade att göra. Jag mailade iväg nollnings uppdragen så dom kommer upp på hemsidan och så har jag pluggat. Jag har skrivit en sammanfattning och skrivit på den del som jag ska redovisa imorgon. För imorgon är det alltså både redovisning och opponering som gäller. Jag vet inte riktigt hur jag känner över det jag skrivit men jag hoppas det är bra, har lite tid imorgon också läsa på det lite, vi ska nämligen redovisa sist. Sen ska jag åka in till skolan lite tidigare så jag hinner skriva ut och sånt, gudars vad jag önskar att jag hade en egen skrivare. Skulle förenkla så mycket!
Men nu är det duschen som gäller och sen lägga mig innan jag somnar stående. Upp extra tidigt imorgon och längta tills dagen ska ta slut!

Inga kommentarer: