söndag 9 januari 2011

47års festen!

Igår var det en riktigt lyckad fest! Det var jättekul och massor med trevliga människor! Jag kom dit ungefär halv nio och vilket tid vi åkte därifrån vet jag inte men det var väl mitt i natten någon gång, halv tre kanske. Jag har verkligen ingen aning, haha. Men kvällen/natten avslutades med skinkmackor med gurka och film. Så, som sagt var det roligt, det blev mycket, prat, dans och bilder (några bilder nedan, fler finns på fb)! Det är verkligen fina människor jag har träffat här i Örebro! :)

Gårdagens smink...
...gick i lila och blått! Blev en bra kombo ändå! :)
Födelsedagsbarnen! David & Martina :)
Jag och en stycke Dennis!
Jag gillar bilden. Sådär genuint glad.
Bara för att! Haha :)
Haha, Moa satte posarna på alla bilder! ;)
Även här! haha :D
Haha :)




Inga kommentarer: