söndag 16 januari 2011

Nollning, vardgasrumsbord & hårfärg.

Nu är nollningen igång ordentligt! Färgfesten och jul-knytisen har varit nu under helgen! Jag dansat så mycket att jag haft träningsvärk och sträckt en nackmuskel lite grann. Men jäklar vad roligt det har varit! Men vi har ju fler kvällar att se fram emot, som bland annat lek & spelkväll, VINterbrännboll och fulsittning. Men idag har varit en vilodag vilket verkligen var behövligt. Jag sov ända till tolv och så fick jag besök av mamma och moster.

Mamma hade hittat ett vardagsrumsbord till mig på loppis. Det är så skönt att ha ett bord vid soffan och inte en kartong. Jag hade helt glömt bort vad smidigt det är, nu slipper exempelvis glas stå på golvet. Hur fantastiskt är inte det?! Så större saker som fattas nu är tv-bänk och hyllor. Fick även ner två stora kartonger i källaren och julgrejerna. Så det här kommer bli grymt! Mamma hade också med sig hårfärg, så nu är jag nyfärgad. Jätteskönt och jättefint! Så nu är håret på banan igen, grejt!


Inga kommentarer: