torsdag 17 februari 2011

Bort och iväg

Artikelgranskningarna är klara. Imorgon är det redovisning som gäller. Oj, vad jag längtar till kvart i elva, då är äntligen det här slut och jag välkomnar helgen. Helgen utan planer, förutom lite fotboll. Ja, ni läste rätt. Jag, Iida, ska kolla fotboll. Men det är korpen, och trevligt ska det bli. Jag ska till idrottshallarna vid campus. Men det ska åtminstone bli skönt med helgen, när jag inte ska kolla på fotboll ska jag lägga mig i fosterställning och kraschlanda lite. Åtminstone en stund. Ladda om mina batterier, jag tror dom börjar ta slut nu. Men nästa helg ska jag nog dra till Stockholm, komma ifrån Örebro och andas lite Stockholms luft och hänga lite med Emelie. En sväng till Åland hinner vi förhoppningsvis klämma in också. Jag vill komma bort. Bort, bort, bort. Mig själv måste jag ju dras med vart jag än är, så jag tror det är byte av miljö jag behöver.
Jag tror det. 
Ja, jag tror det.

Inga kommentarer: