onsdag 16 februari 2011

Nu säger jag; godnatt.

Sitter här och skriver artikelgranskningar. Inte sådär jätteroligt direkt, skulle klara mig fruktansvärt bra utan det. Men är obligatoriskt så är det. Men det ska bli skönt att träffa gruppen imorgon och diskutera lite och se om man är på rätt väg, vi ska också hinna med att planera redovisning. Så jag längtar ganska mycket till fredag eftermiddag, ska bli så skönt att vara klar med det här. Men då börjar nya uppgiften på måndag, vi ska nämligen skriva en egen artikel nu som ska vara klar runt 20e mars, jag tror det är våran B-uppsats. Så det ska bli intressant att se hur det går och jag hoppas det är roligare än det här! Men jag ska väl förflytta mig till sängen nu och läsa lite mer på mina artiklar, upp tidigt imorgon och skriva lite mer innan jag åker till skolan. Godnatt.

Inga kommentarer: