torsdag 17 mars 2011

St: Patrick Day

Idag lämnades vår b-uppsats in, så nu är det över! Åtminstone för stunden, sen får vi se hur det ser ut när vi får tillbaka den och när vi bli opponerade på. Men jag hoppas på det bästa, lite komplettering får man väl kanske räkna med men sen hur mycket får man väl se. Skönt att den är klar iaf :) Annars idag har jag va på Nerikes nation, fruktansvärt trevligt. Firades att det var St: Patricks Day så det har grön öl, gröna dukar och gröna kläder i alla nyanser. Åt även en taco-tallrik för 36 kronor, studentvänligt, överkomligt och gott. Kan inte begära mycket mer! Men nu ska jag strax lägga mig och läsa, för imorgon är det plugg med opponering som gäller på förmiddagen. Sen så ska jag hinna åka hem och städa och åka en sväng upp på stan, för sen på kvällen kommer Björn och Maria hit på besök! Woop woop :)

Inga kommentarer: