onsdag 20 april 2011

Onsdag

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Vad jag borde skriva om.
Vad jag ska berätta.
Jag har kommunikationsövningar i skolan.
Jag ska hem till mamma och pappa på lördag och äta mat.
Jag ska på kalas ikväll.
CSN kommer imorgon, tack gode gud.
Jag har bränt mig i solen.
Jag åt glass igår med en bunt vänner i solen.
Jag ska kanske grilla på fredag.
Det är stökig hemma hos mig igen, så jag måste städa.
Mycket annat har jag också gjort.
Men det får jag kanske ta någon annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skrev lite nyss texten försvann....jag läste bloggen, CSN ?? keh ? en kärlek trodde jag först men nu föll poletten ner haha..Imorgon åker vi till Hamburg hotell 3 nätter och lite shopping, nice...Din lilla nioårige kusin har blivit stor, gick fort ;) Han var på krogen i Sthlm i fredag och chillade på humlan som det stod i hans FB...haha...och imorse kom han hem med sthlm tåget, var med djurgårdarna till Gbg och tittade på fotboll igår och lite öl blev det väl ;( Han är stor nu. Ha de bra Ida och Glad Påsk så kanske vi syns på blåkulla eller hur ! Kram moster