tisdag 26 april 2011

Jag vill, jag vill, jag vill!

Det här med att vänta är inte riktigt min grej. När jag vet att något ska hända vill jag att det ska hända direkt. Eller ja, självklart kan jag ha långsiktiga planer, exempelvis vill jag tatuera mig. Jag har inga pengar att göra det nu så det får liksom vänta. Men gällande andra saker, som inköp, så får det gärna hända direkt när jag kommer på idéen. Jag har till exempel köpt en ny telefon och nytt abonnemang och jag vill ha telefonen nu. Nu. Nu! Jag tror jag håller på att krevera av längtan. En annan sak jag också vill ska hända nu (Nu. Nu.) är mitt byte av hårfärg. Japp, igen är det dags. Projekt färga-om-och-förstöra-håret-lite måste snart inledas. Jag vet inte alls om det kommer att bli bra, som jag vill, eller om jag ens kommer passa i det. Men jag vill! Var bara en idé jag fick plötsligt för ett tag sen, så nu jäklar. Jag hoppas bara jag blir nöjd,  för annars blir det synd om mitt hår om jag måste färga tillbaka till annan färg direkt efter. Men ja, jag kan heller inte veta om det blir bra fören jag provat. Så jag måste ju testa innan jag vet. Synd bara att det här kommer blir ett tusen år långt projekt ;P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vaddå, är DU otålig?!?! det kan jag aaaaldrig tänka mig;);P PUSS!!/L

Jossie sa...

Haha jag är likadan. Kommer jag på något skulle jag velat ha gjort det helst igår :P

Anonym sa...

Ha ha otålig är du....förresten kameleonten , vilken färg ska det nu va ? Du har haft svart, ljust och rött...ta nån häftig färg...hmpf blå kanske ;) Förresten din lille kusin handlade en del på väg hem från Hamburg....cider, öl, alkoläsk....han blev stor över en natt tror jag, känns så iaf....kram moster