onsdag 4 maj 2011

Update

Livet flyter på som vanligt. Valborg firades med fina vänner, vin och dans. Hela helgen var fruktansvärt trevlig och bra. Helgen som kommer ska jag till Norrköping och Stockholm. På fredag sticker jag hem till Linda och C för att äta mat och sova där, för att sen på lördag och till Stockholm och gå på Cat Stevens! Inte dåligt det. Ska bli riktigt roligt! Inte varje dag man ser honom spela. Vad jag längtar! :) Sen nästnästa helg bär det troligtvis av till Kungsör, hälsa på lite hemma och få håret fixat. Längtar massor till det också. Vill nu! Men mellan helgerna händer inte så mycket, jag pluggar, umgås, gör ingenting, promenerar, äter, lever, sover, planerar nollning och gör massa andra saker.

Men nu ska jag laga mat och sen bege mig mot skolan!

Inga kommentarer: